Zo werkt het
Qua opstart
We laten u graag zien hoe eenvoudig het is om met Rondom in Bedrijf aan de slag te gaan.
1. Kennismaking en analyse
We bespreken uw huidige verzuimcijfers, de bedrijfscultuur en ambities. Samen bepalen we welke modules, interventies en financieringsvormen het beste bij uw organisatie passen.
2. Implementatie
We richten het digitale platform in, informeren de medewerkers en trainen eventueel interne “gezondheidsambassadeurs” binnen uw organisatie. De toegang tot app, platform en chatfunctie gaat live.
3. Monitoring en bijsturing
We volgen samen de effectiviteit van de aanpak via dashboards en periodieke rapportages. We sturen bij waar nodig, bijv. met extra workshops of themamaanden (zoals ‘‘Focus op rug & nek’’ of ‘‘Mentale Vitaliteit’’).
Ons team
Koffie? Lekker hoor.
Met een koekje erbij
Onze uitgangspunten
Mensen boeien en binden. Duurzaam mét resultaat
We stimuleren een gezonde leefstijl door digitale tools. Investeren in vitaliteit voelt als een cadeautje!
Ontdek meerWe zijn zorgprofessionals. We verkopen dus geen onzin
We werken met bewezen effectieve interventies en maken keuzes op basis van onze schat aan praktijkervaring
Ontdek meerWe werken integer. Vanuit onze drijfveren, met de juiste motivatie
We rekenen met een helder tarief; één vaste prijs per werknemer
Ontdek meerWe werken vanuit ons zorghart. Niet vanuit een margebrein
We zijn zorgverleners, ons vizier staat op activiteiten ontplooien die er echt toe doen. Positieve impact maken staat hierbij voorop
Ontdek meerWe gaan voor de win-win-win. Plus de juiste balans
We gaan altijd voor de juiste balans m.b.t. kosten en baten
Ontdek meerHet is alles of niets. We werken een integrale benadering
Om echt impact te maken geloven wij in een integrale benadering. Alles of niets is ons motto
Ontdek meer