Zo werkt het

Qua opstart

We laten u graag zien hoe eenvoudig het is om met Rondom in Bedrijf aan de slag te gaan.

1. Kennismaking en analyse

We bespreken uw huidige verzuimcijfers, de bedrijfscultuur en ambities. Samen bepalen we welke modules, interventies en financieringsvormen het beste bij uw organisatie passen.

2. Implementatie

We richten het digitale platform in, informeren de medewerkers en trainen eventueel interne “gezondheidsambassadeurs” binnen uw organisatie. De toegang tot app, platform en chatfunctie gaat live.

3. Monitoring en bijsturing

We volgen samen de effectiviteit van de aanpak via dashboards en periodieke rapportages. We sturen bij waar nodig, bijv. met extra workshops of themamaanden (zoals ‘‘Focus op rug & nek’’ of ‘‘Mentale Vitaliteit’’).

Ons team

Onze uitgangspunten

Mensen boeien en binden. Duurzaam mét resultaat

We stimuleren een gezonde leefstijl door digitale tools. Investeren in vitaliteit voelt als een cadeautje!

Ontdek meer

We zijn zorgprofessionals. We verkopen dus geen onzin

We werken met bewezen effectieve interventies en maken keuzes op basis van onze schat aan praktijkervaring

Ontdek meer

We werken integer. Vanuit onze drijfveren, met de juiste motivatie

We rekenen met een helder tarief; één vaste prijs per werknemer

Ontdek meer

We werken vanuit ons zorghart. Niet vanuit een margebrein

We zijn zorgverleners, ons vizier staat op activiteiten ontplooien die er echt toe doen. Positieve impact maken staat hierbij voorop

Ontdek meer

We gaan voor de win-win-win. Plus de juiste balans

We gaan altijd voor de juiste balans m.b.t. kosten en baten

Ontdek meer

Het is alles of niets. We werken een integrale benadering

Om echt impact te maken geloven wij in een integrale benadering. Alles of niets is ons motto

Ontdek meer

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details